Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 30 kwietnia 2025 08:06

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

Rozdział IV

Obowiązki i prawa pracodawcy i pracownika Żłobka

§ 16.

1. Przed przystąpieniem do pracy Pracownik powinien:

a) dostarczyć Dyrektorowi niezbędne dokumenty kandydata do pracy;

b) otrzymać pisemną umowę o pracę określającą termin rozpoczęcia pracy, rodzaj i miejsce jej wykonywania, a także wysokość wynagrodzenia;

c) niezwłocznie dostarczyć Dyrektorowi niezbędne dokumenty Pracownika;

d) odbyć przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, udzielania pierwszej pomocy, przepisów przeciwpożarowych oraz standardów ochrony małoletnich, a także potwierdzić      na piśmie fakt zapoznania się z tymi przepisami;

e) posiadać aktualne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.

2. Pracodawca zapoznaje Pracownika przed rozpoczęciem pracy z treścią Statutu, Regulaminu Organizacyjnego oraz pozostałą dokumentacją dotyczącą działalności Żłobka.  Dokumenty       te znajdują się do wglądu w biurze Dyrektora Żłobka oraz na stronie internetowej Żłobka.

3. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią w.w dokumentów, podpisane przez Pracownika, umieszcza się w aktach osobowych pracownika.


Podziel się

Napisz do nas!

Jeśli masz pytania, wątpliwości lub chcesz porozmawiać na ważny temat - napisz do nas! Wszelkie zapytania z formularza kierowane są na adres [email protected]