Rozdział IV
Obowiązki i prawa pracodawcy i pracownika Żłobka
§ 16.
1. Przed przystąpieniem do pracy Pracownik powinien:
a) dostarczyć Dyrektorowi niezbędne dokumenty kandydata do pracy;
b) otrzymać pisemną umowę o pracę określającą termin rozpoczęcia pracy, rodzaj i miejsce jej wykonywania, a także wysokość wynagrodzenia;
c) niezwłocznie dostarczyć Dyrektorowi niezbędne dokumenty Pracownika;
d) odbyć przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, udzielania pierwszej pomocy, przepisów przeciwpożarowych oraz standardów ochrony małoletnich, a także potwierdzić na piśmie fakt zapoznania się z tymi przepisami;
e) posiadać aktualne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
2. Pracodawca zapoznaje Pracownika przed rozpoczęciem pracy z treścią Statutu, Regulaminu Organizacyjnego oraz pozostałą dokumentacją dotyczącą działalności Żłobka. Dokumenty te znajdują się do wglądu w biurze Dyrektora Żłobka oraz na stronie internetowej Żłobka.
3. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią w.w dokumentów, podpisane przez Pracownika, umieszcza się w aktach osobowych pracownika.